TVÁŘENKA OD GABRIELLY SALVETE

Pekný páteční večer


Venku se stmívá a je ten správný čas si dát nějakou květinovou recenzi, aby se nám ten tmavý večer nějak rozzářil. Tak vám tu jednu přináším, a to na krásnou květinovou tvářenku 
Fiorello Rouge od značky Gabriella Salvete. 

Tvářenku jsem si vybrala v odstínu č. 04






Oficiální popis: V elegantním obalu je zasazena godeta s novou kompaktní texturou růže na tvář. Je jemná a příjemná na dotek, odolná proti vlhkosti. Po nanesení výborně přilne k Vaší pleti, je dlouhodržící. Obsahuje vitamín A a E.


Musím říci, že obal je dost povedený. Je to pevnější plast, lehce se otvírá. Přední strana je krásná jednoduchá. Sama tvářenka má na sobě vyražený krásný reliéf květiny. Strašně se mi líbí, když mají produkty skrývají ještě malou pozornost pro zákazníka. Vím, že se květina používáním setře, a oní to není. Ale určitě mi dáte zapravdu, že to je krásná maličkost k potěšení. Ale dost pohádek, jdeme k tvářence samotné.
Odstín je krásná růžová barva možná s kapinkou fialové. Tvářenka mě zaujala už na první pohled. Ale pak přišlo menší zklamání, tvářenka docela dost práší, ale naopak s  pigmentací je to podstatně lepší. Na tváře se dá krásně navrstvit, a nebo jen lehce poprášit líčka. 



Gramáž tvářenky je 4,5 g a cena se pohybuje kolem 100 Kč.

Narovinu nejsem zklamaná, že jsem si tvářenku koupila, ale určtě vím, že o další odstíny svoji sbírku neobohatím.


Tak co na ni říkáte? Máte nějaké tvářenky od GS?

Komentáře