Duo od Bomb Cosmetics

Duo od Bomb Cosmetics


Peeling a maska podle mě určitě patří do každé kosmetické taštičky. Někomu třeba stačí jen umýt obličej mýdlem, ale moje pleť určitě mezi ně nepatří. Ráda si dopřeje svých pár chvilek odpočinku při skvělé masce a nebo lehkému peelingu.  Krásná pleť a čistá pleť mi připomíná plátno pro dokonalý obraz. A stejně tak jako malíř by nenanesl barvy na špinavé plátno tak ani mi bychom neměli makeup dávat na nevyčištěnou pleť.


Masku a peeling jsem si objednala zde nebo zde

Bomb Cosmetics je přírodní ručně vyráběná kosmetika. Bomb Cosmetics má široký sortiment pleťové, tělové a vlasové kosmetiky. Dále také svíčky a šumivé koule do koupele a v neposlední řadě i zajímavé balzámy na rty. ( Na ty si dělám zálusk).

Léčivá maska Honolulu

Popis Eshopu: Kaolínová maska je bohatá na přírodní minerály a má skvělé vstřebávací účinky. Tyto kvality jsou používány k odstraňování nečistot a toxinů. Šalvějový olej napomáhá k nastolení rovnováhy tvorby kožního mazu a je přírodním antiseptikem. Přípravek lehce vmasírujte konečky prstů no pokožky, vyhněte se oblasti očí a stů, stačí malé množství. Nechte působit 5-10 minut. Poté masku vodou odstraňte.

Maska obsahuje 110 ml.  Cena masky je 210 Kč.


Maska má pevný plastový obal. Nevím proč, ale když jsem tuto masku viděla poprvé, tak mi to přišlo jako obal plnotučné horčice.. :D . Maska sama o sobě je skvělá. První co mě udřelo do nosánku, tak byla vůně masky. Tady se nedokážu rozhodnou jestli mi ta vůně vadí nebo nevadí. Taková neutrální mentolová vůně. Maska příjemné chladí na obličeji. Má lehké  gelové složení. Krásně zaschne a lehce se smyje vodou. Po smytí masky mi obličej zůstane svěží, hebký a krásně voní. Obličej zůstává odpočinutý a lehce vypnutý.

Pleťový peeling Hladká pleť

Popis Eshopu: Povzbuzující a stimulující pleťový peeling obsahující skořápky sladkých mandlí pro jemné odstranění odumřelých částí buněk a hladkou pleť. Obsahuje esenciální oleje z neroli a santalového dřeva. Návod k použití: Naneste malé množství na pleť a pomocí prstů lehce vmasírujte. Po- té opláchněte vodou.


Peeling obsahuje 110 ml. Cena peelingu je 210 Kč.


Peeling má stejné balení jako maska. První co mě u peelingu nadchlo je vůně. Krásná nasládlá mandlová vůně. To bylo prostě wau. Konzistence peelingu je lehká, zdá se mi taková vodovější. Místo obrušujících perliček jsou v peelingu skořápky mandlí. Když jsem si peeling objednávala a četla jsem si právě, že v peelingu jsou skořápky. Tak jsem se bála jestli peeling nebude moc hrubý a na pleti, nebude škrábat. Hned po prvním použití mi bylo jasné, že jsem se bála zbytečně peeling je krásně jemný a obávané skořápky jinak pleti neublížily. Pleť po peelingu je krásně hebká, jemná a rozzářená.

Peeling i masku, můžu určitě doporučit všem, myslím, že na všechny typy pleti, jdou oba produkty použít. Možná opatrnější bych byla u hodně citlivé pleti. Velké plus u mě mají, že kosmetika je ručně dělaná. A jednou za čas si myslím, že určitě je dobré upustit od "chemických" produktů a používat přírodní kosmetiku.


A co vy říkáte na přírodní a ručně dělanou kosmetiku? Znáte tuto značku?







Komentáře