LIP SMOOTHIE

Krásné hladké rty jsou snem každé ženy, ale bohužel ne každá z nás měla to štěstí. A ty méně šťastné si musejí najmout malé pomocníky, aby jim tenhle sen splnil. Bohužel i já patřím k těm méně šťastným. Ale díky tomuhle drahouškovy už smutnit nemusím. Tenhle malý prďola dokáže z mých suchým ošuntělích rtů, udělat krásné jemné rty hodné dámy.






Srub má krásný roztomilý růžový obal doplnění černým písmen. Je to hezké a elegantní. Balení obsahuje 15 ml. Cena srubu je 129 Kč. (Koupila jsem ho zde) Značka Look Beauty.

Aplikátor je pevný hrot, ze kterého leze srub. Tento aplikátor mi připomíná ještě staré lesky od Miss Sporty, myslím, že se jmenoval Coctails.. Lehce se nanáší, a produktu vyleze tak akorát.

Konzistence srubu je příjemná. Z tuby vyleze malý tuhý čudlík a na rtech se krásně rozpustí. Lehká olejová konzistence je příjemná na rtech. Obsahuje malé krystalky, které lehce rty obrousí a neškrábou. Srub krásně mentolově voní a sladce chutná. Vždy ho musím opakovat, protože než se mi rty obrousí jsem schopná ho sníst.


Jaký srub na rty používáte vy?



Komentáře