Tajuplné kouřové líčení


Miluji tajemné líčení. Když to není vidět na první pohled, a to své kouzlo ukážou jen tehdy když sami chtějí.






K líčení mě inspiroval stín od Carga s krásným názvem SHANGRI-LA. Je to překrásný zeleno-modrý stín se záhadným zlatým leskem, který se ukáže jen v určitém světle. Patří právě k těm záhadným stínům, co dodají tu záhadnost i líčení.

Základem mého dnešního líčení byl primer od Catrice. Do vnějšího koutku jsem použila fialovo-vínoví stín od CARGA v odstínu Ceylon a na zbytek víčka jsem použila právě již zmíněný stín od CARGA v odstínu Shangri-la. K obočí jsem rozblendila stínem od Artdeca v odstínu 21 - vanila cream. Spodní linku jsem kopírovala stíny, ale v opačném pořadí do vnitřních koutku linky stín Shangri-la a pak stín Ceylon. Vnitřní koutky jsem ještě prozářila sypkým pigmentem od Essence v odstínu 11- coton candy. Vnější koutek jsem lehce ztmavila stínem Ceylon. Vodní linku jsem jemně zvýraznila hnědou tužkou od Sephory odstín Marron, Brown.



Použité produkty:

  • báze pod oční stíny Catrice PRIME AND FINE (1)
  • oční stín CARGO Ceylon (2)
  • oční stín CARGO Shangri-la (3)
  • tvářenka SLEEK Antique (4)
  • gel na obočí MAYBELLINE Brow Drama - Dark Brown (5)
  • sypký pigment ESSENCE 11-coton candy (6)
  • krém BIODERMA Sébium Pore Refiner (7)
  • BB cram SKIN 79 (8)
  • řasenka DOUGLAS Endless Lashes mini mascara (9)
  • tužka na oči SEPHORA Marron, Brown (10)
  • oční stíny ARTDECO 21-vanila cream (11)
  • pudr MUA Shade 1 (12)
  • lip lacquer UMA (bohužel se mi odlepil odstín)

Co říkáte na tajemné líčení? 




Komentáře

  1. Velmi krásné, ta duha na očích se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, mám ráda takové stíny, které dokážou zazářit i samotné :-) a co ty a takové stíny?

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji :-) s rtěnkou od UMA, jsem spokojená její výdrž, je teda tak 4 hodiny max, ale ztrácí se celistvě. Barva bledne, ale stále je nositelná :-)

      Vymazat
  4. Teké celkom jemné aspoň z fotiek, dá sa nosiť všade, vyzerá to pekne.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)