RECENZE STÍNU OD AVONU

Dneska si dáme další recenzi stínů.
Ráda dělám recenzi na méně známé produkty a hlavně takové, které se neobjevují na každém blogu.

Takže vám dneska přináším recenzi na stín od Avonu. Kosmetiku Avon vám asi nemusím představovat. Katalogovým kosmetikám moc neholduji, ale právě kosmetiku Avon mám docela v oblibě a ráda od nich něco nového zkusím. Tyhle stíny mám doma už delší dobu, takže vůbec nevím jestli jsou stíny ještě k dostání.

Stín mi věnovala kamarádka, že ho nepoužívá, mě se stín zalíbil a používám ho ráda. Bohužel, v tomto případě nevím ani cenu. :(

Jsem prostě ostuda.. :D



Obal stínů je obyčejný, ale funkční plast. Nijak neurazí, ale ani nepřekvapí. Vůbec mi nevadí, že stín neobsahuje zrcátko. Stejně ho v paletkách vůbec nepoužívám. Naopak co se mi líbí moc, tak je to, že stín má průhledné víčko a já přesně vidím, o jaký stín se jedná.


Když stín otevřu, tak na mě vykoukne hnědo-měděná-bronzová kupole. Opravdu kosmické. Musím říct, že název stínu krásně sedí: Cosmic brown. Opravdu zvláštní až kosmická barva, pokaždé se tváří trochu jinak, vlastně ani nevím kam ji přesně zařadit. Při jedné vrstvě dokáže lehce hřát na víčku, ale když se ji dá více tak to umí pěkně rozparádit. Chvíli se tváří spíše do hněda, pak nechá lehce prosvitnou bronzovou. Naopak když se jí nechce zářit, tak zůstane jen lehce svítit a dá volnost bílým pigmentům, které jsou ve stínu ukryty v malých cestičkách jako od mravenečků.

Tuhle barvu bych řadila do skupiny, že je opravdu neutrální a mohou ji nosit všechny typy žen.



Stíny lehounce práší, ale to bude asi vlivem toho, že stíny jsou zapečené. Beru to z rezervou a stínům to nemám za zlé. Jinak krásně chytají na víčko i přes jiné stíny. Výdrž stínů je tak 8 hodin bez báze s bází dají s klidem celý den.



Tyhle stíny od Avonu můžu určitě doporučit, jsou skvělé. 




Máte nějaké stíny od Avonu?


Komentáře

  1. Vypadá moc hezky, ale přijde mi, že na ruce je pigmentace výraznější než na víčku (dle fotky). Já mám Avon moc ráda, ale ke stínům jsem si nikdy cestu nenašla. Ale možná mrknu alespoň po těchto mono. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle mono stíny jsou fajn, mám i dvě paletky, ale na ty ještě nemám názor ucelený :-) tak uvidíme jak se budou tvářit ty.. :-)

      Vymazat
  2. Avon mám moc ráda, ale stíny jsem moc ještě nezkoušela a rozhodně to napravím. S tou zelenou linkou vypadá nádherně! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já mám dekorativní kosmetiku Avonu docela ráda.. jak stíny tak i rtěnky. :-)

      Vymazat
  3. Moc pěkný stín, dobře pigmentovaný. Já mám podobný od Dermacolu, ale ta pigmentace nestojí za nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Dermacolu ty bomb bon stíny a taky z nich teda neskáču.. :/

      Vymazat
  4. velmi pekny tien :) od avonu som nikdy tiene neskusala

    OdpovědětVymazat
  5. Na ruce s bází vypadá stín fakt dobře, na víčku mi přijde míň pigmentovaný, ale i tak vypadá fajn :) Ale musím říct, že těchhle mono stínů jse si u Avonu nevšimla :/

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to stejné na ruce i víčku, jen to bohužel focené každé v jiný čas a nešlo mi to dost dobře zachytit.. :(

      Vymazat
  6. Já stíny nepoužívám, ale mamka předtím, než si nechala vytetovat linky, tak stíny od Avonu používala a asi ji vyhovovaly, když si je pořád kupovala :D tady ten stín vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odstín je moc hezký. Já z Avonu mám jen parfém, který jsem dostala, jinak v okolí mají všichni Oriflame. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Barva je krásná, musím se mrknout do katalogu. Dosud jsem Avon přehlížela:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký odstín :) Stíny od Avonu jsem měla naposled snad 7 lety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že jsem si ho ulovila :) A nemáš v plánu koupit nějaký?

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)