DIY VÁNOCE: TŘPYTIVÝ SVÍCEN NA SVÍČKU

K Vánocům neodmyslitelně patří svíčky a svícínky. Pohodička s cukrovím v plamínku svíčku. Neznám nic lepšího. Prostě dokonalé Vánoce. A znáte ten dokonalý vánoční dárek? Pro mě je to svíčka a nebo právě svícínek. A jeden takový si dneska vyrobíme.


Jako základ svícínku můžeš použít zavařovací sklenici, vyhořelou svíčku a nebo jako já skleničku na vodu. V Ikea jsem koupila set šesti těchto skleniček za 49 Kč. 


Dále budeš potřebovat lepidlo, které udrží třpytky na skle. Já mám osvědčený Herkules. 


Lepidlo nanášej na očištěnou sklenici. Mě se osvědčilo lepidlo nanášet po částech, aby mi hned neuschlo.


Po nanesení lepidla. Zasyp lepivé místo třpytkami. A tak pokračuj, až budeš mít skleničku obalenou třpytkami.


Kombinace zlaté, růžové a hnědé.




Další kombinaci jsem zvolila černou, stříbrnou a tyrkysovo-zelenou.


A červeno-zlatá klasika nikdy neomrzí.


Já pálím svíce po celý rok, ale právě o vánocích mají to největší kouzlo.


A tyhle svícínky jsou nádherné a potěší každého.


PS: Pokud svícínky zkusíte. Tak budu ráda, když pošlete fotku.


Vaše Hevi


Můj FBInstagram

Komentáře

  1. To je nádherné. Mě by vadil akorát ten nepořádek okolo toho z těch třpytek. Když svíčka hoří, neroztavuje se i ten herkules se třpytkami? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera:)...idem vyskúšať a mohla by som použiť aj disperzné lepidlo?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Pokud se ti udrží na skle, tak bych v tom neviděla problém :)

      Vymazat
  3. Tak to vyzerá nádherne. Veľmi sa mi páči, aké je to trblietavé a že to vyzerá akoby si to kúpila v obchode, možno aj krajšie :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné :) ja som už dávnejšie robila, ale z takých tých jemných trblietok, ale s veľkými to vyzerá super :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Vianočnou giveaway :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Je to nádherné a hlavně v noci když svícínky svítí :-)

      Vymazat
  5. Wow to je teda úžasné! Letos už to nestihnu ale někdy to určitě musím zkusit

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý nápad a moc hezký výsledek. :)
    Krásné Vánoce. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je nádhera a ještě větší nádhera to musí být, když v nich hoří svíčka:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se ti to povedlo :)
    Krásné Vánoce přeji, Hevi ♥

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)