TIP NA VÁNOCE: ACORELLE - DÁRKOVÁ SADA JASMÍN + MÝDLO

Tipů na dárky není nikdo dost. Já sama je ocením každé vánoce, protože nikdy nevím co komu darovat. Dneska pro vás mám jeden tip i Já. Právě na toaletní vodu od značky Arorelle. 



Řeknete si: "Parfém, jak darovat parfém. Když nevím jestli tohle bude jeho vůně". Tak si myslím, že právě tyhle parfémy nebo toaletní vody vám to usnadní.


Parfémy Acorelle jsou přírodní vůně a v každém parfému dominuje nějaká květina. Takže pokud třeba víte, že ten váš obdarovaný miluje orchidej, třešně nebo jasmín, který vám tu dneska ukážu já. Máte vyhráno a krásný dárek k tomu.




Každá dárková sada Acorelle obsahuje toaletní vodu a mýdlo. Navíc je uložena v krabičce, která se lehce zabalí. Celkově sada vypadá moc hezky. A jako dárek ještě lépe.


Hlava: jablko, krystalizovaná mandarinka
Srdce: jasmín, iris, nektarinka, pačuli
Základ: hnědý cukr, santalové dřevo a pižmo


Výrazná květinová vůně. 
Na začátku vás do nosu udřou svěží ovocné tóny, pak přijde impozantní vůně jasmínu a pak už jen příjemně zní orientální vůně.

Na začátku asi 4-5 hodin je vůně hodně výrazná. Pak už zjemní a lehce se vytrácí a po dalších cca 4-5 zmizí úplně.


Obal toaletní vody je jednoduchý, ale krásný. Věřím, že tohle se trefí do vkusu většiny dam.

Rozprašovač parfému je jemný a vstříkne na vás lehký oblak vůně. Toaletní voda nezanechává skvrny na oblečení.


Vůně mýdla už není tak intenzivní jako u toaletní vody. Je jemnější, ale stále příjemná.  Nejraději si vonná mýdla dávám do oblečení. Miluji, když otevřu skříň a vyvalí se na mě závan vůně. Hned mám lepší den.


Vůně Acorelle jsou přírodní. A musím říct, že to na vůni jde opravdu znát. Vůně vám připomínají rozkvetlé keře a když se stříknete, je to jako by jste se přenesly právě k nim.


Celkově se mi koncept přírodní vůně moc líbí, a určitě plánuji tuhle sféru prozkoumat více. Pokud vás zajímá jiná vůně, můžete se podívat na článek. V kterém vám ukazuji vzorečky dalších parfému a toaletních vod. Svět vůní s Acorelle. V článku si můžeš přečíst jak mi vůně voní a více o značce Acorelle.

Odkazy Acorelle na: Eshop, FB stránky

Vaše Hevi



Můj FBInstagram

Komentáře

  1. Jee, to by byl krásný dárek. Uvědomuju si teď, že nakupování dárků dopředu má jednu nevýhodu - teď když vidím něco tak skvělého, tak už mám prostě smůlu. :/ :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že jsem je nakoupila teprve dneska.. :( A ani nemám všechny :-/

      Vymazat
  2. Tak to vyzerá naozaj veľmi atraktívne. :) určite sa po tom pozriem aj ja


    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to pěkně, já sháním nějaký dárek pro babičku tak na stránky určitě mrknu :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc hezky, dárky už mám sice nakoupené, ale určitě omrknu co voňavého nabízí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V nabídce jsou i samostatné parfémy. A nebo si můžeš udělat radost jen pro sebe :-)

      Vymazat
  5. Jee :) určite urobí radosť :)
    Ak chceš môžeš sa zapojiť do giveway u nás na blogu :) ---> Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  6. Great item:)
    Have a lovely week!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)