AVON VŮNĚ DO KABELKY - INCANDESSENCE


Nerada sebou taháš velký nepraktický flakón od parfému? To já také, a proto raději volím malé verze parfému, které jsou malé, skladné a praktické. Velkou nabídku těchto mini parfémků má např. kosmetika Avon. A právě od Avonu je můj dnešní kousek.


Tenhle mrňousek obsahuje 9 ml a jeho cena byla 69 Kč. 


Některé vůně mají klasickou střičku na kterou jste většinou zvyklé a některé jsou formou rol-onu. Stejně jako klasický parfém i tenhle má skleněný flakónek.


Vůně Incandessence je hodně výrazná nasládlá květinová vůně. Nejdříve vás do nosu udeří silná vůně lilie, kterou lehce doplní růžě a dřevité tóny s mošusem vůni květin jemně podtrhnou.


Vůně, která oslní snad každou ženu.



Čím vás oslnit, ale nemusí je výdrž vůně. Určitě nečekejte, že budete vonět po celý den, to můžete čekat jedině od celého balení. Pokud se bavíme o tomhle mini parfémku tak jeho vůně vydrží cca 3-4 hodiny. Sice nic oslnivého, ale já mu to odpustím a nevadí mi ho po pár hodinách aplikovat znovu.


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Tuhle vůni v Avonu pořád opomíjím, asi zapátrám jak vlastně voní 😊

    OdpovědětVymazat
  2. voní hezky, občas si ji kupuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Malé verze do kabelky od Avonu mám také, momentálně střídám Far Away a Little Black Dress, kterou mám i v plném balení a s oběma jsem moc spokojená. Tu tvojí nevlastním, ale nedávno jsem si kupovala její sestřičku, Incandessence Flame, která je asi mou nejoblíbenější od Avonu. Jejich parfémy mám ale všeobecně ráda a vyzkoušela jsem jich už opravdu hodně. ;)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
  4. Já tuhle věcičku mám taky, jen ve vůni Perceive, je to malé, skladné a do kabelky ideální, takže já jsem taky spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tuto vůni jsem měla z Avonu ve velkém balení už 2x :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů... já taky právě uvažuji o velkém, vždy mám jen malé.

      Vymazat
  6. Já ráda do kabelky beru Victoria's Secret tělové spreje, ale když mám malou kabelku a nechce se mi tahat, tak beru takové ty vzorečky/testery, kterých mám doma spouusty a na ten jeden den stačí a aspon mi doma ubývají :) Já Avon už delší dobu nemusím, a musím říct, že mě ani takhle pozitivní recenze nenaláká :(

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě jsou spreje hodně sladké.. :( Ale s těma vzorečkama je to skvělý tip. :-)

      Vymazat
  7. Tuhle mini verzi do kabelky jsem dostala k Vanocum a voni opravdu moc pekne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, great post! (:
    Love your blog!

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já v kabelce žádnou vůni nenosí právě kvůli velkým flakonkům tak moc děkuji za tip určitě na ně v Avonu mrknu :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  10. Tuto vůni jsem už od Avonu měla a za mě ano :)

    OdpovědětVymazat
  11. tiež som ju dávnejšie mala a je veľmi príjemná takto na jar :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  12. To vypadá opravdu zajímavě, určitě to vykoužím, avon je moje oblíbená značka, ale tady na tento produkt jsem doposud nenarazila, přitom to vypadá velmi dobře , jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem si objednala plnitelný flakon a nosím v kabelce pořád parfém, abych se mohal přes den převonět. Sice parfém vydrží dlouho vonět, ale po nějaké čase už to není takové. Stejně tak nosím pudřenku a řasenku. Chci, aby mi to celý den slušelo a to bez průběžného upravování prostě nejde.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)