MŮJ DNEŠNÍ MAKEUP - ŠVESTKOVÉ RTY


Věřím, že barva švestek vám k jaru moc nesedí, ale dneska jsem prostě na tuhle švestkovou krásku od Rimmelu měla prostě chuť.



Použité produkty:

Bourjois 123 perfect makeup - Vanille clair
Essence all about matt powder 
Undress Your Skin Shimmer Highlighter
Avon ideal luminous - tvářenka/bronzer - rose contour
Essence all about Roses eyeshadow
Maybelline Color Tattoo 24 Hr - 65 Pink Gold
Zoeva cream eye liner - Magic moment
Rimmel London Moisture renew lipstick - 300 Electric Plum



A jaký je váš dnešní makeup?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Je jedno jestli k jaru tato barvička sedí, je nádherná a hlavní je, že ses ty cítila dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně takové barvy rtěnek mám hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba tahle přibude do tvé kosmetické taštičky :-)

      Vymazat
  3. Rtěnka nemá chybu, Rimmel opět nezklamal

    OdpovědětVymazat
  4. Naozaj krasny rúž sýta farba, aj keď sa nehodia slivky na toto obdobie hlavne že tebe sa táto farba hodí:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká barvička :) Můj dnešní makeup je jen korektor, pudr, řasenka a set na obočí :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne pery, pristanú ti :)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Tmavé rtěnky jsem si i já oblíbila. Světlé rtěnky mi moc nesluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná barva rtěnky! Já třeba na líčení podle ročního období kašlu, takže bych si ji klidně vzala i teď na jaře. :)

    OdpovědětVymazat
  9. I love this make up <3
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)