MŮJ DNEŠNÍ MAKEUP: BARBIE LOOK


Pamatuji si, že když jsem byla malá tak jsem dostala barbínky s celým domečkem, ale nikdy jsem si s nimi nehrála. Asi mi nebyly souzené stejně jako šatičky s volánky, které jsem dostala jako malé dítě. Raději jsem kopala do míče a lezla po stromech.


Když se rozhlédnu kolem sebe většina dívek se dneska obléká jako Barbie. Mě se tento styl oblékání moc nelíbí, vlastně ho ani moc nevyhledávám. Raději volím tmavé barvy a rozjasním ho líčením nebo šperky.


Ačkoliv nemám modré očka Barbie, i tak jsem dostala chuť na Barbie look.


I Barbie potřebuje mít oční makeup krásný, takže jsem věřila bázi Avon, která mi stíny udrží na víčku celý den. Celé oko jsem pak zahalila tmavě-hnědým stínem z paletky NYX - Stormy Skies. Světlým hnědým stínem ze stejné paletky jsem ztratila tmavý stín a béžovo-zlatavým stínem jsem prozářila vnitřní koutek. Namodralý třpytivý stín víčku dodá trochu tajemna a nakonec na vodní linku tělovou tužku od Jordany pro effekt zvětšení oka. Oční makeup doladím řasenkou od Maybelline Illegal Lenght, která je prostě bombastická. Článek zde. Makeup od Jordany není špatný, jen se mu nelíbí rozšířené póry v okolí mého nosu. Na obočí mi skvěle posloužil černý stín z paletky Nyx a o zafixování se postaral gel od Essence. Tvářím už jen trošku růžové barvičky (tvářenka Jordana - 32 Rose Silk) a rozjasnit růžovým rozjasňovačem. A Barbie look zakončím růžovou rtěnkou Dermacol č.5.



Co vy a Barbie líčení?


Vaše Hevi



Komentáře

  1. Na Barbie moc nejsem, ale tobě se líčení povedlo a moc ti to sluší :)

    Interbeauty Prague

    OdpovědětVymazat
  2. Look sa ti podaril dokonalo! Takisto sa mi páči fotka produktov :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné líčení, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líčení se ti povedlo. Když jsem byla dítě, tak jsem taky raději kopala do míče. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná Barbie :) Veľmi ti to svedčí :) Kočka

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Ty si skutočne talent na líčenie! :) Je to krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  7. My so sestrami sme boli pravý opak - neustále sme sa hrali s Barbie, dookola zariadzovali Barbie dom a po celom byte ich nosili na Barbie aute či koni :D A celkom mi tieto detské časy chýbajú :D
    Každopádne líčenie vyzerá úžasne - si šikovná ❤
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  8. Také bych se několikrát vrátila do dětských let :-) Moc děkuji bee :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)