KVĚTNOVÝ HAUL

Pomalu půlka Června za námi a já jsem tu s Květnovými nákupy. Dříve jsem koupené produkty ihned používala, občas jsem je zapomněla nafotit nebo jsem na ně zapomněla úplně a už jsem vám je neukázala, teď jsem to vyřešila krabičkou do které si každé koupené produkty dám a střádám je a ke konci měsíce je nafotím, a musím říct že se někdy divím co jsem si to vlastně koupila a zároveň mám obrovskou radost, že už je můžu začít používat. A dneska se o ty své radosti hodlám podělit i s vámi, tak snad tu najdete nějakou tu inspiraci a nebo jste mě předběhly a produkty máte už dávno doma.


Začátkem měsíce jsem navštívila Lidl, kde jsem byla i s manželem, který se strašně divil, že v potravinách kupuji kosmetiku. Prý jsem už naprostý blázen. No, ale uznejte že všemi milovaný krém na ruce a BB cream, který už tak moc chválený není, jsem tam nemohla nechat. 

(Krém 24,90 Kč, BB cream 69,90 Kč)


Menší návštěva v drogérii DM nemohla chybět. Hlavně jsem si tam doběhla pro oblíbený čistič na štětce od ebelin, a to bych nebyla já kdybych do košíku ještě něco nepřihodila. Od ebelin mě ještě zaujala Konjac čistící houbička, která vypadá jako malý zelený bobek. A šanci jsem dala i značce Alverde, a zkusila tento tekutý makeup, tak uvidíme jestli se můj názor na značku změní. 

(Čistič 89 Kč, Konjac 79,90 Kč, Makeup 69,90 Kč - výprodej)


Na eshopu Elnino.cz mě zaujala značka Lumene, a protože jsem značku chtěla prozkoumat už dříve, tak jsem neodolala a pár produktů jsem si pořídila. 

(Eyeshadow primer 94 Kč, Pore Primer 142 Kč, Eye gel 92 Kč, BB cream 156 Kč)


Na facebooku jsem narazila na eshop Makeupfromlondon.cz, který pro mě byl zcela novinkou a bylo jasné, že ho musím prozkoumat, a něco mě i zaujalo. Než začnu tím co jsem si koupila tak pár slov k eshopu. Eshop nabízí mnoho různých značek, nejvíce mě zaujal obří výběr kosmetiky W7. Asi každému z vás je jasné, že se jedná o značku, která většinou kopíruje produkty dražších značek, o tom jestli fake ano x ne, bych polemizovala v jiném článku. Svoji objednávku jsem obdržela během pár dnů, pěkně zabalenou v bublinkové fólii a ještě v bublinkové obálce. Zaujalo mě i levné poštovné, kdy za dobírku zaplatíte 79 Kč.

Z nabídky makeupu mě zaujal od již zmíněné W7 v odstínu Buff a od Bourjois v odstínu. Od Bourjois mám makep Perfect 123 v odstínu Vanilla clair, a jsem s ním naprosto spokojená. Jak s odstínem, konzistencí, tak výdrží. Makeup nezalézá do pórů a moji pleť dělá opravdu hezkou, , takže jsem se rozhodla sféru Bourjois makeupu prozkoumat více.

(Makeup W7 110 Kč, Bourjois 290 Kč)


Další tři kousky, které jsem na eshopu objevila jsou také od značky W7. 

(Bronzer 120 Kč , Rozjasňovač 120 Kč, Tvářenka 80 Kč)


Značku Holika Holika jsem si zamilovala, u nás je k dostání na eshopu Parfums.cz. S jejich Pore Covew Powder to byla láska na první pohled a protože už dochází, bylo načase pořídit náhradu. Ze stejné řady mě zaujala ještě báze pro zjemnění viditelnosti pórů, a ne není to jen kvůli těm rozkošným obalům. A nebo jo? Mojí velkou láskou jsem masky na pleť, a já v jejich nabídce našla tuhle noční vinou masku proti vráskám, sice je maska určena proti vráskám, které já už lehce v okolí očí mám, tak není na škodu s nimi začít trošku bojovat, a že se vám to zdá brzo? Vám možná ano, ale pleť vám za to časem poděkuje.

(Pudr 169 Kč, Báze 169 Kč, Maska 289 Kč)


A nákupy končíme v drogérii Rossmann, kam jsem si zašla pro doplnění zásob gelů na obočí. Oba gely mám už vyzkoušené a jsem super, a mám je ráda. Chtěla jsem ještě gel od Astoru a L´orealu, ale ty byly vyprodané. Takže si na ně ještě počkám, a vy tuhle dvojku uvidíme časem v článku Jak krotím své obočí.

(Maybelline 139 Kč, Essence 75 Kč)


Nákupy jsou u konce. A závěrem pro vás mám ještě fotečku Maybey, která vás naprosto učarovala.


A co jste si pořídily v Květnu vy? A co byste mi doporučili?



Vaše Hevi



Komentáře

  1. Hodně mě zaujal ten BB krém od Lumene. Celkově teď nějak preferuji více BB a CC krémy před makeupem, byla bych ráda za recenzi nebo nějakou zmínku o něm :) Gel na obočí od Essence je super, taky jsem s ním moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budu, plánuji nějaký letní speciál plný BB creamů :-)

      Vymazat
  2. Ani jsem netušila, že Maybelline taky dělá gely na obočí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělá, a docela dost dobrý. :-) Až na ten kartáček, ten je trošku zvláštní. Asi bych uvítala starou nudnoou klasiku. Ale barva je super, obočí pěkně zafixuje, ale neslepí. A vydrží!!

      Vymazat
  3. Ten BB krém od Cienu jsem si taky koupila, chvíli jsem váhala, ale pak jsem si řekla, že za tu cenu prostě musím, jsem na něj zvědavá:-) A ten jejich krém na ruce byl stejný případ, rozhodla to cena, teď už ho nosím v kabelce a spokojenost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Cena je opravdu nízká, takže za zkoušku se dá říct, že se nic nedá. :) Ten krémík na ruce je úžasnej :-)

      Vymazat
  4. Make me brow je super gel. Ebelin čistič na štětce- moje srdcovka :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, koupila jsi si toho opravdu dost :) A děkuju za tip na gely na obočí - žádný nemám, ale už delší dobu si chci nějaký pořídit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Do lídla pro krém na ruce bych si chtěla zajít :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi! :-) Je malej, levnej, skladnej a božskej :-)

      Vymazat
  7. Pěkné věci sis pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Cistic od Ebelin mi hrozne prijemne vonia, paci sa mi, ze stetce vonaju aj po vyschnuti :) o Konjacu tiez uvazujem.. Aa mozno by bodol aj gelik na oboci od essence? :D pekne nakupy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, právě i proto si ho velmi ráda kupuji. Ale trošku pozoruji, že lehce ničí přírodní štětce, při častějším používání.

      Vymazat
  9. Bb krem cien se stal mojim oblibenym😘 na suchou plet je super a mam uz druhy😜

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Ta to jsem zvědavá jak si poradí s tou mojí, lehce mastnější.

      Vymazat
  10. BB krém jsem si kupovala v loni v Německu a byla jsem hodně spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Čistič na štětce z DM jsem si taky konečně pořídila, jsem s ním moc spokojená. Jinak já si udělala radost make-upem Clinique a olejem na rty :)

    Kosmetické radosti

    OdpovědětVymazat
  12. Pořídila sis super věci! :) Na ten krém na ruce v Lidlu pokaždé koukám, ale nakonec ho nikdy nevezmu, tak už vím, že příště ano :D :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  13. tebe sedí ten Cien BB krém odtieňom? ja som si kúpila tiež light a je mi tmavý :D
    inak takú tú hubku na čistenie pleti som si aj ja zadovážila minule z jednej eko stránky, mám ju v čiernom :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je trošku tmavší, takže ho plánuji používat až se lehce opálím :-)

      Vymazat
  14. Super nákup! Závidím ,) Ten krém na ruce z Lidlu mi hrozně voní :) Čistič na štětce si plánuju už nějaký ten pátek koupit, ale pořád jsem se k tomu nedostala :(
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)