LILIBELA.CZ: MILANI - MONO STÍNY, BÁZE POD STÍNY


Další produkty, které ukrýval balíček z eshopu Lilibela.cz byly tyhle tři kousky od značky Milani. Značku Milani znám a pár produktů vlastním a celkově jsem s nimi spokojená. Hlavně tedy se stíny Bella eyes, větší část z nich už doma mám, takže jsem byla moc ráda, že k nim přibudou další dva drahoušci, A báze od Milani je profláknutá celým blogo-světem, takže doufám že je tak skvělá, když na ní skoro každý pěje ódy.


Bázi jsem si zamilovala hned na první použití. A nejen proto., že má krásný obal a dávkování v tubičce, ale hlavně prože jeho výdrž a effekt, který stínům umí dodat je naprosto božský. Ale vše popořádku. Samotná báze má tubičkový obal, který osobně velice oceňuji. Hlavně protože se v produkty nepaplu prsty. V pudrovým produktech mi to až tak nevadí, ale v případě krémových produktů to moc ráda nemám.

Cargo - Oregon
Jordana 210 Orange Shock

Po zmáčknutí tubičky, vám vyleze přesně tolik množství, které potřebujete. Stačí malá kapička na celé víčko, když jsem nechtěně dala báze moc tak mi stíny na ní začaly žmolkovat a opadávat.  Báze má hutnější konzistenci, ale horkem prstů se báze rozpustí a na víčko se lehce rozetře do ztracena.  

Milani - 09 Bella Navy
Dermacol - Duo č.02

Po nanesení báze stačí pár vteřin počkat až báze trošku zavadne a můžete na ni stíny aplikovat. Báze dokonalé drží po celý den, a podrží i ty nejmenší držáky mezi stíny. Báze je prostě skvělá, stíny drží po celý den a s intenzitou stínům také pomůže.


Odstín Bella Caffé mě zaujal na první pohled svojí světle hnědou barvou. Líbí se mi zlaté balení, které je sice pěkné, ale kvůli velikosti trošku nepraktické na skladování. Stín má saténový finish, který je na pleti božský, a umí to na ní rozparádit. Některé stíny z řady Bella Eyes mají problém z prášivostí, ale tenhle stín skoro vůbec nepráší a práce s ním je jedna radost. Rozumí si jak se štětcem tak s houbičkou.


Ačkoliv původně byl určený na oči. Já ho na oči moc nevyužívám, protože mi moc nesedí a větší využití jsem u stínu našla, jako malý kapesní bronzer do kosmetické taštičky. Pro mou neopálenou pleť je to skvělý odstín, a myslím že i když se trošku opálím, stále ho budu ráda používat. 


 Odstín Bella Chiffon je tak trošku podvodníček, sice v krabičce ukrývá stín, který má bělavý základ a lehký zlatý shimmer, tak ve skutečnosti se ukáže jen ten zlatý shimmer. A když ho dáte na celé víčko samotný tak se vám ukáže právě jen ten zlatý odlesk. A právě z tohoto důvodu ho nejraději používám jako rozjasňovače, a se stínem Bella Café tvoří naprosto dokonalou dvojku do kosmetické taštičky. Ani tento stín nemá problém s prášivostí a na jeho aplikaci je lepší nějaký chundeláček, který stín pěkně uhladí na tváří a probudí v něm ještě více lesku. Pokud chcete stín použít jako stín, tak se dá vrstvit na jiné stíny, aby jim dodal trošku zlatého odlesku., ale jako samotný stín na celé víčko se mi moc nelíbí.



Oba stíny mi na tvářích vydrží do večera a ani intenzita se nevytrácí, jen bych upozornila, že zlatavý stín lehce zvýrazní rozšířené póry, takže kdo má problém s většími póry tak to nebude asi nic pro něj.

Bella Chiffon - stín jsem se snažila více navrstvit, aby byl odstín lépe vidět. Poslední swatch je štětcem.
Bella Café

Produkty jsou dostupné na eshopu Lilibela.cz, který mi je zaslal k otestování.



Znáte produkty Milani? A jakou bázi pod stíny právě používáte?




Vaše Hevi

Komentáře

  1. Ahoj, mam bazu od UD original a s nou som spokojna. Nad milani bazou som tiez rozmyslala.. Inak tie tiene teda asi nic moc, ked si ich davas na tvare :D ten hnedy vyzera krasne :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou špatné, ale odstíny mi moc na očích nesedí. Vypadají pak lehce uplakaně. Ale tak každému to sedne jinak. :-) Nehaním je, je to jen můj názor :-)

      Vymazat
    2. V pohode chapem, s tienami nemam skusenost, takze ich nehodnotim :) hej, tiez si ta viem predstavit s veselejsimi farbami :)

      Vymazat
    3. Je pravda, že více nosím barevnější líčení. :-) Ale tak do práce to bohužel nejde. :(

      Vymazat
  2. Tuto značku neznám a nemám s ní zkušenosti, ale líbí se mi oregon a bella navy odstíny :)))

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
  3. Od Milani si plánuji taky něco nakoupit a právě o bázi jsem přemýšlela :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm... tak ta báze by stála za vyzkoušení... :)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)