BH COSMETICS - NUDE ROSES


Bojíte se barevného líčení, ale naopak v nude líčení se cítíte skvěle, tak právě pro vás je tahle paletka jako stvořená. Je skvělá pro dívky, které holdují jemnému třpytivému líčení, ale občas se nebojí ukázat i tajuplnou rebelku, která se v nich ukrývá. Pokud hledáte jemnost, krásu a styl, tohle vše vám tahle paletka umí nabídnout, takže směle do ní. A mi na mrkneme blíže.


Paletka se pyšní plechovým obalem v růžo-hnědém odstínu, který podtrhuje celou paletku. Na první pohled mě zaujala malá 3D růžička, která je v rohu paletku, ačkoliv malý, ale roztomilý detail, který ihned upoutá pozornost. Někdy se stává, že když paletka má plechový obal je paletka hodně těžká, o téhle to vůbec neplatí.


Na prvních pár otevření se paletka špatně otvírala, ale stačilo párkrát za sebou otevřít/zavřít, a magnetické uzavírání paletky se dalo do pohybu. Otvírání funguje tak, že v krajích paletky se ukrývá magnet, který paletku drží pohromadě. Protože zavírání paletky není zacvakavací jako je to u většiny plechových paletek, bála jsem se jestli se paletka sama neotevře, ale obavy byly zbytečné, protože zavřená se mi paletka udržela i když mi spadla na zem, ne že bych to zkoušela úmyslně, ale bohužel jsem nešikovné trdlo a upadla mi na zem, ale díky tomu jsem zjistila další pozitivum paletky, a to takové, že se stíny ani po pádu nerozdrtily a neuvolnily se ze svých pozic.  


Po odklopení víčka, nejenže vás potěší pohled na 12 nádherných nude odstínů. Většina stínů se pyšní třpytivým finishem, který je pro slečny, které s líčením teprve začínají naprosto nejlepší, protože se stíny mezi sebou nejlépe blendí, a i jeden stín na víčku nadělá parády, protože se umí přirozeně lesknout a vytvořit stín v ohybu sám o sobě. Odstínově je paletka využitelná pro všechny barvy očí i typy žen. 


Paletka obsahuje i zrcátko, které je tajuplně ukryto za papírovou kartičkou, která na sobě má popis (očíslování) stínů a z druhé strany inspiraci na denní i večerní líčení. Nejenže paletka má použitelné zrcátko, ale i dokonce obstojný štěteček na stíny, má jemné husté štětiny na straně jedné a na druhé je štěteček, který měl být určený asi na linky, ale s tímhle oválným kopýtkem si linku na oku nevytvořím, a to si myslím že linky ovládám docela obstojně i z neořezanou jumbo tužkou,ale tímhle vážně ne. Takže štěteček je tak 50 na 50.


Opět mi chybí nápisy stínů, a zrovna u téhle krasavice by to bylo tak snadné, a kdo mě už trošku zná ví, že pro mě to není problém a názvy stínům doplním sama.

Stín č.1 - Glow - bílo-šedá barva s lehkým nádechem do zlata, krásný stín pro rozzáření celého víčka
Stín č.2 - Candy Cotton - narůžovělý odstín s bílým leskem, kéž by tenhle stín byl ve větším balení, protože je to dokonalý rozjasňoač
Stín č.3 - Milk Chocolate - světlá teplejší hnědá - naprosto dokonalá pro ohyb víčka.
Stín č.4 - Pink Star - kovová růžová, jako základní stín neodolatelná
Stín č.5 - Sweet peach - jemná broskvová, pro mě nejhorší stín z paletky
Stín č.6 - Silky - bílo-šedá barva, která je hodně podobná se stínem Glow, ale tahle je více do hněda
Stín č.7 - Peach Gold - kovově broskvový stín, i tenhle jako rozjasňovač není k zahození.
Stín č.8 - Pink Mettalic - světlá starorůžová s vyšším leskem
Stín č.9 - Spice - bronzovo-zlatá s lehkých nádechem skořicové, krásný odstín, který vynikne na opálené pleti
Stín č.10 - Love Heart - tmavší starorůžová, dá se říct, že tmavší ségra stínu Pink Mettalic
Stín č.11 - Jewellry - rose-gold-hnědá, velice zajímavý odstín
Stín č.12 - Violet Night - fialovo-hnědý odstín, který to umí pekelně rozpálit a v paletce se sice tváří fialově, ale v líčení je spíše hnědý než fialový, ale záleží na světle 


Paletka obsahuje 12 stínů v hnědých, růžových, zlatých tónech. Chválím, že pro ztmavení líčení je zde použit tmavý fialový-hnědý stín, který je romantičtější, a není tak tvrdý jako černý stín. Co mi v paletce trošku chybí je matný tělový stín, který skoro v každé paletce vypotřebuji mezi prvními stíny


První řada stínů je hodně světloučká a na mé kůži jsou málo viditelné, Ale na víčku je to o něčem jiném, a stíny jsou výraznější a pigmentovanější, ale jsou si hodně podobné a na fotce v nich není vidět rozdíl, ale ve skutečnosti ano. A malý problém mám i s tmavě fialovo-hnědou, která se nedá zachytit tak jak se tváří v paletce.


Stíny jsou krásně máslové, a když stíny používám prsty mají dobrou pigmentaci a téměř nepráší, když používám štětec jsou stíny méně intenzivní, ale stále mají dobrou pigmentaci, bohužel ale práší. Nejlépe se mi stíny nanášely, když jsem je na víčko natřela prstem a štětcem je rozpracovala. Samozřejmně, že ne všude se prsty dostanou, pak je lepší buď štětec trošku navlhčit, aby více nabraly stíny a nebo použít lepkavější bázi. Při líčení stíny z víčka téměř neopadávají a do sebe se lehce zapracovávají a blendí mezi sebou jedna báseň.


LÍČENÍ S PALETKOU


Základním kamenem tohoto líčení byl stín Pink Star, který jsem použila na celé pohyblivé víčko. Navlhčila jsem stín vodou a namočila jsem ho do stínu Violet Night, a naťupala jsem ho na střed pohyblivého víčka. Ohyb jsem ztmavila stínem Milk chocolate, A stín Silky prozářil vnitřní koutek. Spodní linku jsem vystínovala za sucha stínem Violet Night. Na rtech mám rtěnku od Rimmelu 264 Coffee Shimmer.


Na půlku pohyblivého víčka jsem volila stín Glow a na druhou půlku stín Silky. Střed víčka jsem prozářila stínem Candy cotton, který jsem vložila i do vnitřního koutku spolu se stínem Love heart. Ohyb jsem vystínovala stínem Milk chocolate a stín Violet Night a Pink Mettalic se vystřídali na spodní lince. Líčení jsem doplnila rtěnkou Rimmel Kate č.45


Stín Jewellry zdobí celé pohyblivé víčko, ale střed víčka si pro sebe urval stín Peach Gold a vnější koutek zase stín Spice. Do ohybu zase stín Milk chocolate, pro zvýraznění řas stín Violet Night. A na spodní linku už jen stín Spice a Glow. Rty jsem doplnila rtěnkou Rimmel 250 Birthday Suit.

Paletka obsahuje 12 g a stojí 479 Kč, k dostání je na eshopu Notino.cz

Zaujala vás tahle nude kráska?

Vaše Hevi


Komentáře

  1. The colors are beautiful:) Great make up:)
    kisses

    OdpovědětVymazat
  2. Je fakt krásna, už som na ňu pozerala. :)

    GIVEAWAY!!!
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. WOW paletka vyzerá fakt krásne, tie odtiene sú skvelé. Veľmi ti to svedčí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou přesně moje barvy, paletka vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka vypadá skvěle a obsahuje přesně barvy, které používám :) Já mám momentálně Iconic 2 od MUR a taky jsem moc spokojená :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  6. krásna paletka, a ako vždy aj tvoje líčenie s ňou :)
    popozerám sa po tejto značke :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Veru, já pár paletek BH mám a vždy spokojenost :-)

      Vymazat
  7. Krásna paletka a tie farby ako pre mňa stvorené. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuto paletku vidím poprvé a vypadá krásné, jak to balení tak i stíny uvnitř. Vykouzlila jsi se stíny moc hezké líčení :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka je krásná :) Moc se mi líbí, že má v sobě i zrcátko, to mi u mých současných paletek doma dost chybí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelý článok, ale ešte krajšie fotografie. :)

    Izabella zo SYDNEY SLEEK ❤

    OdpovědětVymazat
  12. Paletka má prostě úžasné odstíny :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné odstíny a ještě hezčí líčení! :) od BH cosmetics nic nevlastním :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Ah, tak ta vypadá vážně krásně! Miluji nude odstíny a vlastně se líčím jenom jimi, takže tohle je přesně něco pro mě. ♥
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)