TOPVET - BALZÁM NA RTY - JAHODA A JOJOBOVÝ OLEJ


Když jsem byla vybrána mezi testerky pro značku Topvet, byla jsem velmi potěšena, protože značku znám už delší dobu a je skvělá. Má pestrý sortiment, který mě stále utvrzuje v tom, že i když nic nechci a vlastně nic nepotřebuji, tak mě něco zaujme a musím to mít. V balíčku jsem objevila i balzám na rty, který je v zimním čase potřebný a čím více balzámu na rty tím lépe, nemyslíte?


V nabídce najdete pět různých příchutí balzámů. Čtyři jsou určené pro ženy a dokonce jeden i pro muže. Mezi jistou klasiku jako je Jahoda, kterou má já, Kokos a Třešeň, mě zaujala i vůně Melounu. Balzám má 30 ml a momentálně je dostupný za 74,90 Ke koupi na eshopu Topvet.


Na první pohled mě zaujala retro-plechová krabička s které se nakonec vyklubala plastová imitace. Ale na první pohled k nerozeznání. A navíc vám tahle kráska nadělá parádu nejen v kosmetické taštičce, ale i vaší poličce.


Když víčko odšroubuji vykoukne na mě žlutá hmota a vůně, která mi jahodu nepřipomíná. Je příjemná, ale čerstvé jahody to nejsou. Balzám nebarví, ale kdyby ano, vůbec bych se nezlobila. Balzám je hodně tuhý a musí se do něj trochu prstem zabořit, aby se balzám rozpustil a dal se lépe nanést na rty.


Balzám má v sobě menší hrudky, ale ty se na rtech rozpoustí a nezbude po nich ani stopa. Balzám je na rtech příjemný a sotva ho cítím. Rty jsou zabalené do jemné podušky, která rty chrání a pečuje o ni. V zimě trpím na neskutečně popraskané a suché rty, a pokud i vy. Tak určitě potřebujete tento balzám. Rtěnka na něm nedrží, ale přes noc ji stejně nenosím. Přes den používám spíše tyčinkové balzámy, ale přes noc mám raději právě tyhle hutné kalíškové balzámy, které popraskané rty zahojí a nedá jim možnost, aby se znovu vysušily. 


Balzám vám můžu doporučit je skvělý, rty hojí a dodá jim hydrataci. Na rtech vydrží i když jím a piju, ale pozor na otisky na skleničkách. 


Znáte značku Topvet a její produkty?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Jahody v balzámku to já můžu :) Tento je i levný a vypadá hodně dobře. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa mi páči jeho retro obal aj napriek tomu, že ja mám radšej balzamy v tube. Rada by som však skonštatovala. Že ak ošetrenie používam skôr takéto. Inak vôňa musí byť fakt úžasná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obal se velmi povedl. Musím souhlasit, že tyhle kalíškové mi přijdou, že pomáhají více a opravdu rty opraví :-) Na noc ideál.

      Vymazat
  3. Wau, už len tá prichuť, že jahoda hovori o tom, že musí byť skvelý. A retro obal vyzerá chutne. Akurát by som o prijala radšej v tyčinke.

    OdpovědětVymazat
  4. Tá krabička je krásna :) ale takéto "kalíškové" balzamy zvyknem používať len doma, pretože vonku nemám stále čisté ruky :/
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím na klasické denní použití jsou nepraktické, ale na stolku jsou super :-)

      Vymazat
  5. Znám a zrovna tento balzám mám v šuplíku a ještě ho nezačala používat. Je tužší ale zato opravdu hydratuje a rty hojí, ne jako baby lips který udělá jen mastnou vrstvu a nic z toho. Od Topvetu mám i kokosový balzám a potom propolisovou a levandulovou mast. Propolisovou používám na popraskané paty a krásně je zahojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji za tip, protože na popraskané paty (od doby, kdy stojím i 16 hodin na nohách) trpím. a už moc nevím co s nimi.. :/

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)