MIX LÍČENÍ S URBAN DECAY XX VICE LTD RELOADED


Moje první paletka Vice od Urban Decay, moje první paletka zakoupená v Sephoře, jedna z mých nejdražších paletek, jedna z mých milovaných paletek a jedna z mých opěvovaných krásek. Jak vidíte v lecčem je tahle kráska první. A tajně doufám, že se s ní jako první dostanu k číslu 100 looků s jednou paletkou. Tento dá se říct, tag jsem měla v hlavě už delší dobu, ale stále jsem na něj neměla tu správnou paletku, která by obsahovala vše. Až jsem narazila na tuhle krásku.


Jak už jsem naznačila, tak na paletce mě nejvíce baví její barevné poskládání. Složený matných, lesklých a třpytivých stínů se snoubí s obří škálou barev od tlumených, až po ty zářivější. Když potřebuji vycestovat ráda si ji beru na cesty, protože pro mě je multifunkční. Kromě stínů na očí v ní najdu, také tvářenku, rozjasňovač, bronzer, ale i stín na obočí. A právě stín Suspend je z paletky můj nejpoužívanější stín, kterým si ráda zvýrazňuji obočí. Stín který mě naprosto uchvátil byl červený Gash. Hlavním tahákem pro mě byly zelené stíny Mr. drew a Acid Rain. A zatím nejmíň používaným stínem je 501, který mi popravdě nic moc neříká. Stín, který mě štve je Midnight Cowboy. Je nádherný, ale třpytky které stín obsahuje se v něm neudrží a opadávají všude. 
________________

Zatím jsem se dostala k číslu 18, přesněji řečeno k 18 nafoceným líčením, které vám dneska chci ukázat. Ale doufám, že brzy k nim přibudou další a další.




















Máte paletku doma? A jak se líbí vám?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. wow beautiful make up Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobrý nápad s tím tagem :) Paletka je boží, co na to říct, stejně jako tvoje nápady a líčení celkově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Jen doufám, že těch 100 sní dokážu vykouzlit :-)

      Vymazat
  3. Tvoje líčení se mi líbí, ale paletka by pro mě nebyla, takové odstíny bych asi nevěděla jak je použít :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu.. :-) Ale třeba nějaká jiná paletka, která by tě tak inspirovala není?

      Vymazat
  4. Ty jo, to je zajímavý TAG! Držím ti pěsti, ať se ti povede ho dokončit :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Asi ne všechno bych byla schopná vyvenčit sama na sobě, ale klobouk dolů, jakou máš fantazii, Hevi! Na všech fotkách se mi Tvoje líčení moc líbí a sluší Ti! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líbí to líčení s nádechem do modré a to první s bílou linkou (je takové hodně netradiční) :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    Soutěž v líčení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou bílou linkou bylo hodně netradiční, ale neskutečně se mi líbilo a věřím, že by zářila i s jinými barvami. Děkuji moc :-)

      Vymazat
  7. Wau, tak držím palce k dosiahnutiu 100 lookov :) Líčenia na fotkách č. 2, 8, 10, 17 a 18 sú úžasné!!

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) jen bohužel nevím jestli je ještě k sehnání.

      Vymazat
  9. Wuaa, všetky líčenia vyzerajú veľmi dobre, až si neviem vybrať to najlepšie. A z tieňov sa mi najviac páči Misdemeanor, zvláštny názov. Aj Gash je pecka, ale na ten by som ja nemala odvahu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gash je na pohled výrazný, ale dá se s ním kouzlit. A pigmentaci velice lehce korigovat :-)

      Vymazat
  10. Nápad je skvelý a tie líčenia ach :) keby som sa ja vedela tak dobre líčiť :) Držím prsty pri vytváraní ďalších líčení :)

    Ardnaxela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) A tohle vše je o cviku.. :-) Sama to vidím, když se dívám na své dřívější líčení a srovnám ho s tímto, je to velký posun.

      Vymazat
  11. Wow, tak toto je nádhera. Paletku nemám, ale líčení je dokonalé :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. Paletku mám a jsem s ní moc spokojená. Stejně jako tobě se mi děsně líbí ten červený stín! :) Podobný článek mám také v plánu udělat :) Jo a to první líčení? To je pecka, s takhle barevnou paletkou by mě nejspíš nic podobného vůbec nenapadlo, ale vypadá to supr!
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)