SMARAGDOVÁ LINKA S KAT VON D SERPENTINA


Většinou už předem vím jaké líčení a které produkty budu na líčení používat. Ale i já mám dny, kdy vůbec nevím co chci, jak bude líčení vypadat a jaké produkty mám vybrat. A tak vzniklo i tohle líčení...brala jsem vše co mě padlo pod ruku a stíny jsem nanášela bez předešlého plánu.


Hlavní hvězdou líčení byla paletka Kat von D Serpentina


S bází na celé víčko jdu vždy na jistotu a sahám po narůžovělé od Jordany. Celé víčko zapudruji a nanesu červený stín z paletky Serpentina od Kat von D do ohybu víčka. Pak štětcem sahám do smaragdového stínu z téže paletky a rozbledním lehce přes ohyb víčka. 


Jelikož po blendění stín ztratil na intenzitě. Tak jsem sáhla po paletce Zoeva Naturally Yours a stínu Forever Yours, který je měňavec mezi zelenou a červenou a nanesu ho na celé pohyblivé víčko, až k ohybu, kde znovu přidám na intenzitě červeného stínu.


 A jelikož ze smaragdovým stínem to nechci vzdát, tak nanesu primer i na spodní linku a hojně na něj nanesu stín. Čistým štětcem stín rozblendím, abych spodní linku co nejvíce opticky nafoukla. Detailnějším štětcem nanesu měňavý stín Forever Yours i do vnitřního koutku, kde ho poté přeťupu růžovým rozjasňovačem od E-style v odstínu Pink Haze. 


Řasy zakončím řasenkou Miss Sporty Pump up booster 100 % rock. A na rty jasnou klasiku Rimmel Kate č.45.

---

Jak se vám výrazná spodní linka líbí?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Tohle líčení se mi dost líbí, super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. aj keď si nemala zo začiatku žiadny nápad výsledok vyzerá skvele! si úžasná ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Výrazná spodní linka se mi docela líbí. Je to zase něco jiného. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem si podle tebe podobnou linku nakreslila :-D Právě se líčí, tak jsem tvého tutoriálu z části využila. Akorát ta červená není na oku moc znát. Mě se moc líbí paletka, fakt nádherná.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Je.. :-) ale ve skutečnosti je ještě o trochu více zářivější :)

      Vymazat
  6. Tohle líčení je moc krásné, ale ta paletka je wow! škoda že jsem si ji tenkrát nekoupila, má nádherné stíny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, já jsem nad ní váhala, ale jsem velmi ráda, že ji mám :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)