LÍČENÍ S PALETKOU STÍNŮ URBAN DECAY


Ještě před svátky jsme se s pár blogerkama domluvily, že vytvoříme líčení s paletkami od Urban Decay. Já si do parády vzala paletku Smoky, kterou jsem dostala k narozeninám a přiznám se, že jsem se k ní ještě tak moc nedostala a vlastně ani nevím proč, protože je perfektní. 


A jestli vás zajímají jaké paletky zvolily holky, tak určitě mrkněte i na jejich líčení - Life in pictures by Lu, From Lenka a také určitě mrkněte na líčení DrewBeauty, ačkoliv nemá Naked paletku, i tak je její líčení inspirativní. A nakonec Nina (link ještě doplním).


Paletka Smoky je plná nádherných stínů s kterými lze vytvořit jak tmavé večerní, tak denní jemné kouřové líčení, kterým okouzlíte nejen své okolí, ale i sami sebe, protože s ní líčení vytvoříte pár tahy, přesněji jako mávnutím kouzelného proutku.


Jelikož stíny v paletce jsou pro sebe jako stvořeny, nemyslíte?


Bez báze si líčení nedokážu už představit, takže mojí oblíbenou kalíškovou Jordana sjednotím celé víčko a poté zahalím pleťovým stínem Thirteen. Tmavším pleťovým stínem Combust a velkým huňatým chlupáčem definuji ohyb víčka, který lehce ztmavím i šedým matným stínem Password


Celé pohyblivé víčko zakryji stínem Armor a malým placatým štětcem uhladím k dokonalosti. Protože chci aby největší pozornost spadala právě na stín Armor, tak nad ohyb víčka lehce rozprostřu zlatavý stín DirtySweet, aby více podpořil stříbrný lesk stínu Armor, Možná se vám kombinace zlaté a stříbrné nezdá, ale věřte, že se v líčení krásně doplňují. 


Zlatým stínem zvýrazním i spodní linku. Stínem Black Market trošku ztmavím okraj linky a protáhnu ho i na vrchní linii řas. A jelikož highliteru není nikdy dost a už vůbec ne ve vnitřních koutcích, tak ťupnu do pleťovo-růžového stínu High a právě ve vnitřních koutcích s ním vůbec nešetřím.


Řasy natočím a prodloužím řasenkou Gabriella Salvete 100 % lashes. A na rty jsem nejdříve nanesla zlatou metalickou rtěnku Milani - 01 Chromattic addict, ale jelikož se mi zdála až moc zářivá, tak jsem ještě sáhla po nude rtěnce od Rimmel Kate č.45 a rty jsem ještě přetáhla i s ní. Jako makeup volím můj poslední dobou hodně oblíbený Dermacol 24h control a na tváře tvářenku od Look Beauty Rio.



Jak se vám líčení líbí?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Krásne Hevi, opäť ste dali všetky veľmi pekné líčenia a ďakujem za prelinkovanie, tiež vás pridám do článku :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení je krásný, moc Ti Hevi sluší. Je super, že jste s holkama vymyslely takový typ článku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to je, ráda spolupracuji s dalšími blogerkami, je to skvělé a zajímavé.

      Vymazat
  3. Opět krásné líčení. I paletka má hezké odstíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Paleta sa mi veľmi páči. Zemité tóny doslova milujem

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, líbí se mi jiná barva spodní linky :) Já jsem nad paletkou přemýšlela, ale asi bych ji moc nevyužila.

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do ní zamilovala, a když jsem ji dostala k narozeninám, tak jsem byla nadšená :)

      Vymazat
  6. Wow, tak toto se ti hodně povedlo! Perfektní look

    OdpovědětVymazat
  7. Parádne líčenie a ten rúž je prekrásny :)

    OdpovědětVymazat
  8. kráásne líčenie :) tieto farby sa mi veľmi páčia a fakt ti pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  9. úchvatné líčenia :OO tá kreativita sa tu naozaj nezaprie ! :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  10. Hevi,máte cit pro barvy,moc pěkné,jako většina vašich líčení...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)