TMAVÉ KOUŘOVÉ LÍČENÍ - ZOEVA - NATURALLY YOURS


Rudé rty a tmavé kouřové líčení je klasika a možná trochu nuda, ale i tak se k ní velmi ráda vracím. Když se řeknou černé kouřové oči a rudé rty, ihned si představím několik různých líčení, ale nikdy nejsou stejné, každé je unikátní tak jako žena, která ho nosí.


Černé stíny umí oko vytáhnout, ale také ho zmenšit, přivřít a z elegantnho líčení udělat spíše odstrašující případ. Vždy jsem obdivovala celo-černé kouřové líčení a k nim výrazné rudé rty, ale když jsem tohle líčení aplikovala sama na sebe, tak jsem zjistila, že tohle líčení není pro mě a na celo-černé kouřové líčení můžu zapomenout. Ale jelikož jsem se nechtěla vzdát, tak jsem vyzkoušela několik variant, až jsem si našla to své. 


Světlé vnitřní koutky nejlépe v matných odstínech oko více otevře a zvýrazní. Pohyblivé víčko halím hnědým stínem a postupně ztmavuji černým stínem,s kterým hodně šetřím a nanáším ho pouze do vnějšího "mini" véčka a blendím ho lehce nad ohyb víčka, aby stíny vykukovaly nad řasy. V případě spodní linky to mám naopak a řasy zase schovávám do stínu. Linku dělám hodně nafouklou a výraznou, ale i zde černým stínem šetřím a nanáším ho jen do půlky a pokračuji tmavší hnědou. A především u tohoto typu líčení dbám na délku svých řas a také jejich hustotu. 


Když používáte černý stín a chcete s ním vytvořit kouřové líčení, tak vždy ztmavujte postupně. Začněte světle hnědým stínem nebo šedým a černý přidávejte v tenčích vrstvách a nejlépe menším huňatým blendícím štětcem. Pamatujte, že intenzitu černého stínu můžete budovat vždy, ale ztrácet ji je složitější.


Dnešní líčení jsem vytvořila s paletkou Zoeva Naturally Yours. Pro mě je to jedna z nejlepších nude paletek, které vlastním. Na rtech mám rtěnku BO.HO č.105.



Jak se vám líčení líbí? A nosíte výrazné černé kouřové líčení?



Vaše Hevi


Komentáře

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)