COULEUR CARAMEL - BRONZER - PEARLY BEIGE BROWN č.23


Další kousek ze sortimentu značky Couleur Caramel, který vám chci představit je bronzer v odstínu Pearly beige brown č.23. Jsem neskutečně šťastná, že tento kousek přibyl do mé sbírky, protože je úžasný, dokonalý a je to můj top bronzer.


Couleur caramel je francouzská přírodní kosmetika, která je na trhu již od roku 2003 a od té doby dokázala zapustit pevné kořeny. Produkty vyjadřuje lásku k přírodě, styl a eleganci dam. Značka své produkty netestuje na zvířatech a pyšní se hned několika certifikáty kvality.


Couleur caramel pro výrobu svých produkt používá metodu Mikronizace. Během tohoto procesu se materiál brousí pomocí stlačeného vzduchu a výsledkem jsou částečky až 9x jemnější než u jiných produktů. Pudrové produkty jsou na minerální bázi a neobsahují mastek, jsou vhodné pro všechny typy pleti, protože se přizpůsobí jako druhá kůže.


Bronzer se pyšní nádhernou, jemnou a přirozenou hnědou barvou. Navíc obsahuje i malé stříbrné částečky, které tvářím dodají jas, ale ne přehnaně. Jen jako dotek měsíčních hvězd z noční oblohy. Pro moji pleť je to dokonalý odstín.


Líbí se mi, že reliéf je dost vystouplý a i když ho používám denně, tak nezmizí jako mávnutím kouzelného proutku. A já se můžu těšit z téhle parády velmi dlouhou dobu. Prostě pan Božskej. 


Bronzer je neskutečně jemňoulince namletej a práce s ním je velmi jednoduchá. Rozumí si s jakýmkoliv štětcem a pak na pleti vytváří andělskej vzhled. Lehce práší, ale není to nic strašného, co by vás muselo zvedat ze židle. 


Pigmentace je dokonalá a jak se říká: "tak akorát". Nemusíte se bát, že to s ním ihned přeženete. Není potřeba ani lehká ruka, protože jedním tahem na tváře nanesete dostatečné množství, tak aby effekt byl přirozený. Jestliže chcete více intenzivní odstín, stačí vrstvit a vrstvit.


Na tvářích vypadá velmi jemně a přirozené přesně přesně jako druhá kůže jen o pár odstínu tmavší. Pleti dodá vzhled letního opálení a zároveň vyzdvihne i rysy obličeje.


Bronzer se na pleti udrží celý den bez hnutí, bez flekatění a bez ztráty intenzity. Umí se nosit s grácií a elegancí. 


Bronzer se velmi rychle stal mým denním pomocníkem a sahám po něm při každém líčení. Dokonce odsunul na druhou kolej i mého miláčka od Gabriella Salvete v kterém mám už opravdu velkou díru.


Bronzer je k dostání na eshopu Milujubio.cz* za 749 Kč/ 9g. 





Jak se vám bronzer líbí a jakou značku aktuálně používáte?


 Vaše Hevi




*produkt jsem dostala k otestování zdarma.

Komentáře

  1. Já bronzery nepoužívám, ale tento vypadá opravdu moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem je dříve nepoužívala, ale když jsem objevila jejich kouzlo, tak jsem si je zamilovala :-)

      Vymazat
  2. Já ještě nikdy bronzer nepoužila, ale už jsem se pár bronzerů dívala. :) Tento vypadá hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možná lei bude pší začít s nějakým levnějším kouskem a zjistit co ti sedne :-) ale pokud chceš jistotu, tak vřele doporučuji tenhle :-)

      Vymazat
  3. Tak ten je dokonalý, krásný odstín a sedí ti:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Tento vypadá skvěle, o nějakém takovém bio prmemýšlím. Akorát se mě za něj nechcou dávat takové peníze.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful coral shade! It looks good on your skin!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak toto vyzerá super. Od tejto značky mám rúž a mne sa veľmi páči :)

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, nad tvářenkou jsem také uvažovala a třeba časem pořidím také :-)

      Vymazat
  7. Odstínově vypadá hodně přijatelně a navíc ty Couleur obaly! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. I like how natural you look, dear. Keep the good content up! :)

    David Hill Guildford

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)